Oct 14, 2011

Instrumentalis dua tiga dan empat

Kecenderungan menulis kian merundum, jadi guwa pautkan bunyian yang terhasil dari petikan rambang..

Instrumentalis dua - Apis
Instrumentalis tiga - Guwa
Instrumentalis empat -Guwa

Hasilnya sudah pasti tidak memuaskan kerana audio dan visualnya kelas-rendah..
Tapi jika dimainkan di pemain MPCSTAR 5.3, ok saja..
Tambahan pula, pemain tersebut mempunyai kuasa untuk melebihi volume maksimum (100%)..
Mahukan pemain tersebut?
Dapatkan di SINI..
Pemain video GOM pun boleh tahan juga persembahannya..
Saja mahu berkongsi pemain video yg baik kepada semua..

Idea adalah satu anugerah singkat, jadi jika terfikirkan sesuatu teruslah mencatat di mana-mana agar tidak hilang anugerah tersebut..
Selamat menjalani hari-hari mendatang..
Teruskanlah hidup dengan baik..
Salam Keamanan dari bumi mahsuri..


Updated : instrumentalis empat untuk Yuyu Ali

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

thumbs up!

padanlah awak senyap jee..
busy rupanyaa

RastaMat said...

dah dengar ke??
pantas sungguh..


jom bertukar album..
hantar ke emel ok??

Yuyu Ali said...

mat oioi...jom chat kt sb aku..nk lepas rindu kt ko ni weh :(

Anishaway said...

idea ade dimanamana..

nak kena tunggu 1 jam donlod
esok lah aku donlod
musti best, hebak sifu !

Perc Rockett said...

gudjob bro!! =]

Sca Ndx said...

otw jadi retis indei. lol. hehhe

RastaMat said...

Yuyu Ali

orait bebeyh


Anishaway

orang kreatif macam kau memang sentiasa ber-idea..


Perc Rockett

biasa saja brader..
lu lagi hebat wa tau..


Sca Ndx

heh tak mahulah jadi artis..
suka2 sudah..
artis banyak gossip nanti..
hahaha..

Perc Rockett said...

sy bdk baru belajar...
hahaha..
neway kalo blh try wat yg high quality sound sket..
video xpnting sgt, gune voice record je..
nt kalo rase2 ade wt baru yg high quality sket roger2 r ek..
xpuas r dga yg nih, xdpt tgkap sgt sound...
hehehe.. =]

RastaMat said...

itu video saja2 bro..
wa dah nak berhenti maen musik..
geng sume dah hilang..
dah la wa noob je..
takde geng memang mati la..
hahhaa..

Perc Rockett said...

saja2 tuh r yg syok...
ikhlas, baru ade soul..
yg noob tuh r syok...
ade effort, baru feel..
hehehe..
=]