Oct 17, 2011

19 Zulkaedah 1432

Hari ini 19 Zulkaedah 1432 Hijrah
Ini tarikh keramat..
Tarikh hebat..
Terima kasih Mak!!!
Terima kasih untuk semuanya..



Esok 18 Oktober 2011 tarikh keramat juga bagi seorang sahabat..
Selamatlah kau sahabat..
Hidup baik2 saja..

23 Zulkaedah 1432 Hijrah..
Bersamaan 21 Oktober 2011..
Juga tarikh keramat buat sahabat..
Aku harap kau selamat dan sejahtera..



22 Oktober 2011 & 25 Oktober 2011 pasti tarikh bermakna buat beliau..
Semoga berjaya kelak..
Pasti ada kemanisan untuk kamu..


28 Oktober 2011 untuk mereka berdua..
Selamatlah kau berdua..
Sudah daftar mengundi??

Keesokannya 29 Oktober 2011 seorang lagi..
Hey aku baru tahu itu tarikh buat kau..
Selamat kau..

10 November 2011 dan 11 November 2011..
Ini tarikh berkembar yang cantik..
Hey kau dan kau, selamat hari kejadian..
Kau perlu gila seperti selalu untuk pastikan aku gembira..



Aku harap kamu semua dan semua kamu selamat untuk hidup..
Semoga berjaya dalam hidup di sini dan di sana..

Untuk bulan, aku minta maaf untuk purnama ini..
Cantiknya kamu tiada aku, menjadi tontonan ramai pada 12 Zulkaedah 1432 dan 27 Zulkaedah sekali lagi tanpa aku..
Aku di puncak bukit menyelesaikan permasalahan..
Tak mengapa, aku pasti ada lagi masa kita bersama, selamanya mungkin..

Ada sedikit tambahan untuk yang terlepas pandang..
27 September 2011..
Khas untuk kau yang bersusah payah menjumpakan aku dengan mahsuri..
Terima kasih dunia..
2 Oktober 2011..
Ada mengaitkan aku dan kau gay, adek beradek dan teman sepermainan..
Apa pun semua itu kau sahabat walaupun perangai kau macam musibat..
.
.
.

14 comments:

Anishaway said...

SELAMAT ULANG TAHUN Mat salleh !

Izzah said...

Awwh so suweet abang mat walaupun gua mengaku gua lupa birthday kau yang agung ttu. Sorry mat. You know I love you! ekekeke

Anisa Hang Tuah said...

semoga selaMAT semuanya.
bangga menjadi kaum lelaki.
kan?

selaMAT menjangkau usia tua.

gelaskaca said...

peh..x sebut psl org yg bulan september pun..
T_T

RastaMat said...

Anishaway

Terima kasih untuk semua..


Izzah

Untuk kau apa saja..
Aku tak kesah..


Anisa Hang Tuah

Ye selaMAT lah hendakNYA..
Amin...


gelaskaca

Sudah sahabat..
Untuk kau khas..

aleen aiden said...

slamat hari kejadian kepada yg berkenaan.

Yuyu Ali said...

setiap yang berlaku adalah jalan mudah untuk mendapat keberkatan hidup..moga kau kuat sahabat. lebiyu. erkk.

Si Hitam Manis said...

semoga selamat semuanya

Juno said...

aku dah nyanyi lagu hari jadi.

tapi kau tak dengar.

real kadijah. said...

thanx tejo..with love.hepi birthday untuk kau jugak..sori..aku xpham tadi.

RastaMat said...

Aleen Aiden

selamatlah untuk mereka yang berkenaan..
amin..


Yuyu Ali

Terima Kasih Kak Yuyu..
Aku pasti kuat..


Si Hitam Manis

dengan kehendakNYA..
amin..


Juno

aku dengar..
sedap..
terima kasih..


Jijah

most welcome..

thanks..

Lucifer said...

Wow, birthday, happy happy!

apik pehe said...

mat..sejak bile ko jiwang2 ni?hehehe

Anonymous said...

abgmat gay!