Apr 20, 2011

Selamat akhirnya

Laman ini telah digodam oleh Aidan Nadia..
Entri sebelum ni adalah atas perbuatan beliau..
Tak gune punye orang utan..
Guwa dah berhabis kat lu..
Beli barang2 rasta kat lu..
Macam ni lu buat kat guwa..

Entri tu dah tak boleyh delete..
Hebat betol dia hack..
Terjejas reputasi guwa taw..
Harap2 tak jadi kecoh la..
Guwa takot ada pihak yang mintak jam tangan ohmegat kat guwa nanti..
Takpon mintak tilam tempat guwa meniduri diri sendiri..
Takpon mintak sample air putih guwa..

Ahh sudahh...
Lu orang jangan kecoh2 sangat taw..
Takot ni..

Guwa gerak dulu lah..
Nak pergi buat passport, pastu lari duk Jamaica..
Kat sana takde kecoh2 sangat kes macam ni..
Lagipon guwa boleyh sembunyi kat ladang ganja belakang rumah member guwa kat sana..
Kompom depa tak jumpa punyalah..

Oklah weyh..
Lambat dah ni..
Calow2...
tension2, maen paint, lukis natang ni..

7 comments:

- koroe - said...

ape kes ni weh?


ladang ganja mane buleh sembunyi.

banyak buaya dowh

Aidan Nadia said...

belum selamat lagi. rilekk lu abgMAT. jgn nak gelabah sangat. huahahahahaha

Republic Aku said...

pehhhh....wajah baru la....ni yang aku jeles ni...

RastaMat said...

@ - koroe -

mane ajaran plak kat ladang ganja ada buaya??


pes time dengar ni..




@ Aidan Nadia

hang jangan maen gila ngan aku..

aku tabuq hang satgi..




@ Republic Aku

wajah baru semangat baru..

hehe..

april said...

hahahahaaha

punya lah lawak kena hack macam tu.
serius tak boleh delete ?

haha..
buat kenangan saja -lah

RastaMat said...

@ april

itu busuk punya olang..
dia cakap mau kacau lagi..
cesss....

geLaSkaCa said...

haha..

akhirnya,lu tumpas di tangan wanita..
gembira den..
haha..
kem slm die..
tnyekan sekali cmne die wat cmne..haha