Apr 22, 2011

Ramai orang yang infiniti

Ramai orang tak sedar dengan apa yang mereka lakukan..
Ramai orang sibuk mencari kesalahan dan kesilapan orang lain untuk menonjolkan diri..
Ramai orang terlupa untuk melihat cermin sebelum berbuat sesuatu..
Ramai orang tidak kenal akan diri sendiri..
Ramai orang masih berharap supaya orang lain menolong sepenuhnya dalam segala usaha..
Ramai orang menunggu pahala selepas melakukan dosa..
Ramai orang berminat untuk menggadaikan personaliti diri..
Ramai orang tegar untuk berpaut pada daun berbanding akar..
Ramai orang selalu berjalan tanpa panduan dan haluan..
Ramai orang berkata begini "ini aku punya kawasan, kau tak suka, kau boley blah dari sini"..
Ramai orang teruja melihat fizikal berbanding mental..
Ramai orang malas berfikir..
Ramai orang suka akan kecantikan..
Ramai orang berhidung tinggi dan berbelang..
Ramai orang suka perbuatan mengampu, bercerita perihal orang lain (mengumpat), over-hypocrytos dan menyanjung kepada kesalahan..
Ramai orang curang..
Ramai orang beorientasi tidak normal..
Ramai orang malu/takut/keliru untuk berkata benar..
Ramai orang suka membazir..
Ramai orang tak cukop duit dan masa..
Ramai orang menangis,kecewa..
Ramai orang gagal untuk menyempurnakan tanggungjawab tetapi tidak mahu bertanggungjawab atas ketidaksempurnaan yang mereka cipta itu..
Ramai orang sudah pasrah dengan kehidupan..
Ramai orang tidak bersyukur..
Ramai orang dengki yang hitam pekatnya hanya tuhan saja yang tahu..
Ramai orang sanggup berbalah untuk sesuatu..
Ramai orang percaya dengan cinta pandang pertama..
Ramai orang mahukan status "glamer" sehingga mencederakan/merosakkan diri..
Ramai orang ada masalah besar dan lebih suka lari daripada menghadap masalah..
Ramai orang berlaku tidak adil..
Ramai orang cakap berblog bukan untuk duit/traffic tapi dok menjaja sane sini, troll sane sini, kecoh sane sini atas tujuan traffic/duit..
Ramai orang seronok bermain api tapi terseksa bila api semakin besar..
Ramai orang bukan manusia tetapi binatang..
Ramai orang berperangai macam babi bahkan lebih teruk dan hina daripada babi tetapi mereka merasakan mereka sangat suci..
Ramai orang mahu menjadi pemimpin tetapi tak tahu tanggungjawab untuk memimpin..
Ramai orang impikan kesenangan dengan mudah..
Ramai orang tak percaya pada takdir..
Ramai orang tunduk kepada kekuasaan dunia daripada kekuasaan pencipta..
Ramai orang lupa bahawa mereka ada tuhan..

Ramai orang.......
Ramai orang..........
Ramai orang...............



teruskan tulisan ini sehingga infiniti

16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

begitu ramai tak terhitung hingga infiniti
:(

april said...

ramai orang lupa nanti dia jadi mayat jugak..

kalau dah nama orang tu.tak kemana lah eh..

- koroe - said...

ramai orang..

err


ramai orang..


errr



ramai orang tullis blog macam mintak penampaq..




ramai orang tak tahu yang dalam otak sebenarnya sangat gelap.


tahu ?

tak tahu kan. kehkeh

apik pehe said...

huhu..mat..kalo ko tulis semua..mau smpai 5 page kot..hahaha

LadyRye said...

ramai orang berhidung tinggi dan berbelang


PENTIPU!

hidung aku kembang... sobs!

cuteyes said...

ramai orang...
ramai orang......
yeahhh!! aku suka post ni..

Republic Aku said...

ramai orang suka buat orang ramai ...hehehe

sonnet™ said...

ramai orang suka kawan dengan ramai orang
ramai orang juga suka buat masalah dengan orang ramai
ramai orang suka duduk dengan orang ramai

*ntah ape2 aku merapik ni oooiii,HAHA

ama said...

ramai orang/ ramai perempuan daripada lelaki.
heh

skandaLdariLangit said...

pendek kata ramai org tak sedar diri lah kan~

terima kasih ats peringatan~

MATAHARI said...

ramai orang lupa badannya dimakan ulat lepas mati. sedap

platipus said...

ramai org komen entri ni

Aidan Nadia said...

ramai orang pendengki!

ghost writer said...

ramai orang yang tak tahu apa itu infiniti.

Sca Ndx said...

ramai orang tak tahu infinite sama dengan kosong. heheh

amir said...

ramai orang berlari tapi akan berhenti.
ramai orang bergerak tapi akan berhenti.
ramai orang takut degupan jantungnya akan berhenti.
ramai orang lupa hidup sebab lupa yang dia akan mati.