Feb 14, 2011

Fuck-a-la-ka-ding-dong punye janji

Tiga jenis janji yang Fuck-a-la-ka-ding-dong a.k.a. tak boley pakai :

1. Janji keling

Lu orang paham2la kan camne punye janji tu..
Cakap pukul 5, datang kul 7, 8, 9, kadang2 tak datang terus dengan alasan saket perotla, nak jage kucing tengah masturbate la, kene pegi kedai beli puting susu adek, blablabla...

2. Janji seorang gamer

Azmi : John, jom pegi makan..
John : Lu gerak dulu.. Sket lagi nak abes ni.. Lagi 1 game je..
Azmi : Ok..

5 jam kemudian

Azmi : Babi punye John.. Dah macam badak air wa duk berkubang kat kedai makan ni..

3. Janji seorang facebooker

Status facebook Salleh : Dengan ini saya tidak akan bermaen facebook lagi dan akan deactivate selamanya..
Esok punye status : Tak jadi deactivate selamanya.. Saya cume deactivate sebulan je..
Luse plak : Tak jadi la sebulan, seminggu je cukop la..
Tulat : Tak jadi jugak seminggu, sangap tak dapat stalk gambar2 awek comey mulut muncung2.. Saya deactivate sehari je la ye kawan2..
Hari selepas tulat : Saya dah kembali aktif kat facebook.. Awek2 jangan lupe pm saya.. sangap arrhh!!!

Ketagihan [sumber]

*Ada lagi tak jenis janji yang tak boley pakai?? Tolong bagitau guwa..

14 comments:

cuteyes said...

at least aku brtahan sminggu! hahahaha..:P

Belalang Hijau said...

macam dah kena kencing jer bro?

hahahah

afiff edogawa said...

hahaha!! makan dalam siot!!

entry terbaru

http://afiffedogawa.blogspot.com/2011/02/betulkan-yg-biasa-biasakan-yg-betul.html

LadyRye said...

gambaq last best
aku penah try sekali ja
tapi oleh kerana kepala lepas tu rasa macam kena karan, aku sumpah tak cuba coke sampai tua!

mat, aku nak pi langkawi neh, hang nak kirim topi rasta macam orang utan sebelah tu pakai dak?

nur 'afifah :) said...

haha..facebook memang buat orng ketagih.! thats the fact.! kan.? (:

NurAfirah FieSwief MdLatif said...

Ade lg...

janji melayu..
paham2 sendiri la ye... :D

- koroe - said...

janji palsu pernah dengar tak ?

last ade orang bagi janji palsu kat aku aku dah lupa bila dan orang tu masuk klinik. makan penampo agaknye. haha

bukan penggoda said...

herem jedeh betei.

RastaMat said...

zatul ; terasa ye kak?? hahahaha...

pak belalang ; basah jugak la wa kene kencing..

LadyRye ; fly high fly mate.. mau yang ade dreaclock skali..

afifah ; wa tak ade fb, so tak tau macam mane rase ketagih tu..

RastaMat said...

afirah ; oh yeah melayu punye janji..lupe plak..haha..

koroe ; saket oh kene janji2 macam ni..memang wajib anta dorang pegi sepital..

sonnet™ said...

entry makan dalam lah labu! HAHA

Anonymous said...

awat anti sgt ngan fb ni abg mat?hahaha

p/s :xpela don't even love me pon..i dun have a balls,,=p

-sj je ni en mat..sy buhsan..kacaw sket je xpe kan?huhu

- dilah comey..=p

geLaSkaCa said...

facebooker??

haha..
kalau org yang janji cm keling..
campak la mana2 social network pun still cmtu jgk..

setuju @ ngakk???

RastaMat said...

@ geLaSkaCa

hoyeah2!!!!