Feb 25, 2011

Cerita 18++

[sumber]

Sepasang suami isteri baru sebulan mendirikan rumah tangga..
Mereka sangatlah kerap dan kuat bersenggama..
Sehari dua tiga kali minimum..
Setiap hari tanpa henti kecuali si bini cuti..
Mereka bekerja di satu pejabat yang sama..
Masa rehat mereka bersama, masa senggang mereka bersama..
Pantang ade mase lapang, pasti mereka bersama..
Dalam toilet, dalam stor, dalam pejabat yang takde orang..
Bos mereka pening kepale dan menyound mereka pasal perangai kurang adab itu..
Mereka akan diberhentikan kerja jika terus menerus bersikap seperti itu..

[sumber]

Mereka mendapatkan nasihat doktor..
Doktor menyarankan supaya mencatu aktiviti mereka itu..
Dalam seminggu, mereka hanya boley bersama pada hari yang bermula dengan huruf "S" sahaja iaitu Sabtu dan Selasa..

Minggu pertama mereka berjaya mencatu..
Minggu kedua masih berjaya walaupun terkadang si laki menggatalkan diri meminta daripada isterinya..
Minggu ketiga sangatlah mencabar bagi mereka..

Hari ini baru hari Jumaat..
Esok hari Sabtu..
Tapi bini aku pon dah tak tahan tu..
Emm....

Si laki bermonolog sepanjang perjalanan pulang dari kerja sambil menjeling si bini yang memakai skirt separas lutut dan baju sendat menampakkan susuk tubuh yang mengiurkan..

Sesampai di rumah, si laki terus menerpa si bini..
Mereka memulakan sesi tersebut..
Tetapi belum sempat si laki meneruskan kerjanya, si bini teringat pesanan doktor..

Bang, saya rasa hari ni belum hari sabtu lagi kan??
Esok baru hari Sabtu..

Memangla Yang..
Tapi kan doktor cakap boley projek biler hari mule huruf "S"..

Hari ni hari ape bang??

Hari Sumaat..

........ 

13 comments:

MATAHARI said...

keh3.



LOL.




gua mesti jadi macam ni gak lepas kahwin.


nikmat hidup.

platipus said...

SIOT

RastaMat said...

huwah laju jek lu orang ni..
pantang nampak 18++..
hahaha...

MATAHARI said...

@RastaMat
platipus tu yang gatal.


keh3.

Pendekar Berkuda said...

hahahaha.... rasta mat~!

lama tak nampak aok...

RastaMat said...

@ MATAHARI

selaptipus memang begitu.. eh, ini malam jumaat..
malam sunat weyh..
hahaha...

platipus said...

bangang..ni sesi mengutuk aku ke apa...

eh
hari ni SUMAAT la..hahah

apisv2 said...

erkkk!

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

nasib bek bukan bawah umur :P

LadyRye said...

gila seks kapel neh!

aku mula kawen dulu tak camtu punnnnn.... *sila percaya*

- mrs koroe - said...

dah kawen ,

bia aje lah kan .

hihi .

Nurul Nadia said...

lalu kat sini sambil tutup mata hahahahahahahahah

Sca Ndx said...

HHAAH. hari sumaat. kelakar. demm