Jan 12, 2011

Sila baca sampai habis wahai si bebal sejarah ; Jangan nak membabibabi je buat macam-macam kat sejarah sendiri ; Bodoh betol la lu orang ni..!!!

Tarik nafas panjang2..
Kosongkan fikiran dan mula..

klik la SINI labu...

**Bace sampai abes..
   Pastu barulah boley melalak macam orang giler..!!!

Mekaseh bro Nik..

3 comments:

platipus said...

kecoh btol isu ni
kt kuliah pon kne bgkitkn isu ni..
pening

Belalang Hijau said...

panjang betul tajuk entry lu mat...tp mungkin sebab lu nak kasitau kat reader2 semua yg ko link tu memang maha panjang...hahaha

belalang baru baca suku...sok2 la sambung baca sampai abis...

RastaMat said...

Marhaen kecoh untuk protect sejarah n karya yang bernilai buat negara yang makin takde identiti ni..

Si bebal mangkok ayon tak gune sume tu kecoh nak protect konon2 1Malaysia..
Babi ape ntah 1Malaysia..
1Malaysia 1Pundek..