Jan 19, 2011

Penuh lagi

Hidup ni memang susah..
Hidup ni kompleks..
Hidup ni lu kene usaha..
Jangan give up untuk terus hidup..
Guwa sendiri kadang2 kecewa dengan hidup guwa..
Hidup macam ni..
Ye, hidup macam ni..
Tapi takkan la guwa nak give up..
Looser namenye..


Mase guwa backstab orang. Stim syal!!!

Guwa kene backstab..
Saket syal..
Sumpah saket..
Tapi mase guwa backstab orang, guwa puas sangat...

Sume benda tak suke guwa..
Sudu..
Zip..
Kipas processor..
Heatsink..
Keyboard..
Hp..
Speaker..
Rubix cube..
Line internet..
Tiang wardrobe..
Port line in audio jack..
n etc..

Tu baru kire benda..
Kalau orang??
Tak abes2 guwa taip kat sini..

Oh facebook..
Cepat2la shutdown..
Menyampah la..

Oh bulan malam ni..
Penuh lagi..
Indahnya ciptaan Tuhan..
Dah sepurnama guwa mengembara..
Banyak benda guwa belajar..
Banyak benda guwa jumpe..
Banyak benda guwa kenal..
Pengalaman..

Sabar..
Ye sabar tu penting..
S.A.B.A.R.
5 huruf je tapi nak capai tahap tu kene ade 5ratosribujuta++ dugaan cabaran halangan dan lain2..
Bace NI..
Bace NI..
Oh kene sabar ye..

**Ade sape2 nak quote "life is simple" ??

5 comments:

platipus said...

celaka mana pon kau rasa, mmg tu lah hakikat kehidupan...



kau ada fesbuk ke?
grr

Belalang Hijau said...

xpe mat...
masih ada yg syg pada ko...hehehe

Afiq Bukhari said...

wa x berani nak quote pe2 la mat haha sabo jela..life is complicated... opss sorii mat wa terquote something haha

juhana montels said...

Knape perlu zip?
kan pakai kain pelekat je..

Tiang wardrobe tu..
nnt kite ganti dgn tiang elektrik ea..

Menyampah dgn fb?
sbb nak gne drbook si dr rozmey tu ea?

Dlm byk2 keindahan ciptaan Tuhan.
Saya termasuk x?
:)

LadyRye said...

life is simple (qouted!)

dont make it complicated

beach, boys, bikini bottom!

phattt..