Dec 22, 2010

Penuh



Malam ni bulan mengambang..
Cantik..
Cepat pegi tengok..
Terang je jalan walaupon takde lampu..
Tenang sket hati yang sedang gundah gulana ni..
Ye hati guwa tengah risaw pasal sesuatu..

Guwa suke tengok natural beauty..
Lagi2 biler susah hati macam ni..
Contohnye air laut yang biru2 kehijauan, ombak membelah pantai, jernih air sungai,pelangi petang, matahari terbenam, matahari timbul, awek comey tak pakai mekap, amoi pakai suar pendek yang peloh2 baru lepas jogging, dan lain2..

Guwa suke bau hujan, bau rumput basah kene embun pagi2, bau air laut, bau herba, dan lain2..

Sume2 yang natural la senang cakap..

Natural is beautiful beb..
Going into nature..
Lets the nature take its part..
So long....

7 comments:

Zaer!! said...

wah! abg mat kite ade??ahaksss..jiwang lak habau ni! hahaha..samat malam derrr..;p

geLaSkaCa said...

bau taik ayam yg kering?
nature jgk tu..
haha..

LadyRye said...

i natural beauty gak

my boobies are real!

platipus said...

sy beautiful tak abg mat?grr

padin said...

heheee aku suka aroma kopi, boleh gitu mat wakakaaa

Db Cooper said...

tapi gua suka bau rambut awek yang baru shampoo, 2 kira natural ke x? haha

Belalang Hijau said...

klu nak tgk yg beautiful, singgah la blog belalang ye.belalang nih memang ciptaan yg kacak semula jadi...

hahaha...