Jul 3, 2010

Tempat Makan Best Di Melaka


Sebelum apa2, Guwa kena bagi credit untuk PADIN sebab amek tajuk entri dia..
Guwa nak kongsi dengan semua satu je tempat makan kat Melaka yang tak mungkin ada kat tempat laen..
Lokasi adalah terletak di Taman Bayan, Melaka..
Menu ISTIMEWA mereka adalah Siakap Saikap Masak Pedas!!!



credit kepada Amal untuk gambar ini..


Sekian dari Guwa..
Salam Pemakanan dari Guwa..



12 comments:

padin said...

hapa benda saikap tuh? miahahaha

RastaMat said...

Guwa rase Saikap tu binatang kuning2 macam mambang kuning..
hahaha...

hellioz said...

babi
kalau siakap jadik saikap

atromen jadik ape?
gyahahahahahah~

xskolah ke ape sape yg buat natang tuyh?
gyahahahahaha~

Izzah Abd Malik said...

Apalah saikap?

jakob88 said...

sape dok mlake bolehla try saikap ko tu.hehe

WaTiE said...

nie kedai betoi or salah tatabahasa...

saje je lalu lintas.... Salam....

RastaMat said...

Betol2..
Ini bukan cobaan..
Datang ler Mlaker..
nanti Guwa bawak lu orang datang tempat ni..

Aziati Zolman said...

erk..saikap?sawadikap...kup kun kap...

Bella ♥ said...

hakhak. saikap pun saikap la. janji duit masyuk! hahaha gendeng betul sape yg buat signboard tu! haha

cuteyes said...

katne ni mat ?? bila ko nak bwk aku pi kdai mkn ni ?? hoho..

RastaMat said...

Lokasi ; Kampung Gangsa..

roger jek..
nanti guwa bawak..

Afiq Bukhari said...

leh try ni, haha