Mar 30, 2010

Kenapa dan Mengapa?!





Sekali imbas pandang dan jeling sambil menunggang motosikal memang tak perasaan..
Tersenyum kali kedua..
Berfikir kali ketiga..
Kenapa sampai jadi macam ni taukeh??
Awak tu berniaga..
Kalau tiba-tiba kakitangan DBP datang beli "topap" kat sini, tak ke haru biru hijau kuning merah jadinye??
Sesiapa yang ada kuasa, tolonglah betulkan mereka ye..
Bahaya ni..
Kalaulah budak sekolah darjah 2 tengok, "kompom" dia eja telekomunikasi ikut kedai tu..
Berdosa tu..
Hahaha..
Okai..
Laen kali ada aku tunjuk lagi..
Aku nak ronda-ronda..
Terima kasih kepada Amal @ Akmal Hakim untuk sumber ini..
Salam Berbahasa Ibunda untuk semua..


2 comments:

real kadijah. said...

teleMUNIkasi ok...
hahaha...
smpai jd hijau kuning merah ko kan?
nebes ar tu ade name beliau..

husna yg suka pada muzik said...

aduh..bahaya gila...