Jan 12, 2010

Masjid Kristal...

Aku cuma nak tunjuk gambar-gambar aku dan kawan-kawan masa aku kat Masjid Kristal..
Bagi korang yang dah pernah sampai sane, baguslah..
Tahniah..
Bagi korang yang tak pernah sampai lagi, renung-renunglah ye..
Mane tau tibe-tibe korang terasa nak buat lawatan sambil belajar ke Masjid Kristal suatu hari nanti kan..
Aku tak dapat pape pon..
Sekadar berkongsi pengalaman yang sangat sedikit..
Jemputlah tengok ye..


Inilah Masjid Kristal...
Cantik bukan???


Ini Eyrlias dan tunangnya, Rin...
Sekali pandang,
Macam kat Taj Mahal...
Rupanya kat di depan Masjid Kristal...
Ok la tu kan...
Cinta Eyrlias untuk Rin adalah seperti
Shah Jehan kepada Mumtaznya...
Chewaaah~
Semoga mereka akan bahagia
hingga ke anak cucu..
Amin~


Ini pulak Hifni @ Ben @ Boy...
Kawan aku sejak darjah 1 lagi...
Kami sampai sini
dengan bantuan dia...
Dengan erti kata lain,
dia ni petunjuk jalan kat Terengganu...



Aku dengan Farid...
Agak gembira kami di sini...
"Selamat Datang ke Masjid Kristal"
teriak Farid kepada semua pengunjung...


Dari sudut lain...
Bersama Ben...


Gambar dari pelbagai sudut...
Binaan yang amat membuat aku kagum...
sebab aku tak pandai dalam bidang pembinaan ni...
Aku amat kagum dengan mereka...




Jika ada rezeki lebih,
korang lawatlah
Masjid Kristal eh...
Menarik...
Salam Pelancongan SeMalaysia...



2 comments:

real kadijah. said...

pakai la kopiah g masjid.pkai snow cap wat pe..da la x jupe aku pon..huh

RASTAMAT said...

Nox,
klu kat Jamaica,
itulah kopiah yg mereka pakai semasa g masjid..
Kampong aku pon kat sane..
aku da terbiasa plak pakai kopiah jenis tu..
hahai...