Jun 16, 2011

Terang bulan

Malam ini bulan terang..
Ini bukan nak cerita pasal lagu terang bulan..
Tak tau lagu terang bulan??
Pegi belajar sejarah cepat..
Taipan untuk entri ini sangatlah drastik..
Aku menaip pada lapan minit sebelum jam 12..
Bila jam 12, tarikh akan masuk ke 16.06.11..
Cantik tarikh tu macam cantiknya bulan malam ni..
Aku nak publish taipan ini sebelum jam 12 jugak..
Ada lagi 6 minit..
Apa lagi yang aku nak ceritakan??
Bulan cantik, terang, penuh..
Hati aku tenang melihat bulan walau badai melanda jiwa dan raga tatkala "kekasih-8-tahunku" sedang dirawat di "hospital"..
Aku ada 4 minit lagi..
Apa lagi ceritanya??
Cuma ucapan selamat buat semua umat manusia..
Hiduplah terus dengan cemerlang..
Perangai tu elok2 sket..
Jangan pentingkan diri sangat2, kalau sket2 tu ok la..
Lagi 3 minit..
Ok lah, selamat semuanya..
Selamat hari kelahiran kepada semua yang lahir pada tarikh cantik ini..
Aku terus menaip tanpa membaca balik apa yang ada kat atas..
Seminit lagi..
Ok, masa mencemburui kita..
Selamat, selamat semuanya..

18 comments:

RastaMat said...

Aku jalan2 terjumpa..
Jadi taipan ini boleh ditujukan untuk DIA








Sesiapa lagi yang terwujud pada tarikh ini atau sebelumnya sehari dua atau selepasnya sehari dua, sila lekatkan taipan ini untuk hari istimewa mereka..

Semoga mereka boleh tersenyum untuk hari istimewa ini..

Lady RaRa non-illuminati said...

hang jarang online la ni wey..

bizi?

platipus said...

>,<

aleen aiden said...

ini entry gelabah namanye!

yg lu suke sangat gelakkan wa minum susu apsal?hahah.jentik kang!

skandaLdariLangit said...

ini entry kejar hari. entry begini dari hati. ditulis sekali diedit jauh sekali. sekali terlintas di hati terus jari menekan keyboard di sini~

juhanamemonts said...

kekasih 8 tahun itu x jadi masuk hospital la..
hoho

RastaMat said...

Ada sesuatu di SINI

Sca Ndx said...

fuhhh.

juhanamemonts said...

earlier wish kew?
huhu

cuteyes said...

alamak.. brthday ko ke mat?? sorry lmbat wishh! hepi belated brthdayy :)

Bob Merley said...

apakah nama si "kekasih 8 tahun" tu bro?

RastaMat said...

@ Bob Merley

wa namakan beliau si hitam..
Si Hitam Manis..

Ungu said...

pukul 12 je, nak blah.

hmph.


bajet cinderella.

padin said...

wahh besday ko ke mat? hehee

Amiey White said...

birthday ?

RastaMat said...

bukan..

cuma hari kewujudan sahaja..

Titel said...

bulan ituuu bulan cintaaa! bulann ituuu ..

kbai

RepublicAku said...

kalau selepas 12 apa jadi dgn kau ...tukar jadi serigala ke...keh3