May 2, 2010

Oh Drebar Bas!!!




bukan drebar sebenar

Seorang lelaki yang sengau naik ke sebuah bas lalu bertanya kepada drebar bas

"Vang.. vas nih fegi hamfang ke...? "

(bang, bas ni pergi ampang ke?).

Drebar bas itu berdiam diri.



Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau itu pun turun dari bas.

Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya kepada drebar bas itu.


"Kenapa abang diam tadi? kesian dia.."

Drebar bas itu pun menjawab:



"Masham mana haya nak hawab.... haya hun hengau hugak.. hhanti hia hata haya hehek hia hulakk!!!........"

(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya ejek dia pulak)







~hanya rekaan~

5 comments:

padin said...

wakakakaka macam penah dengar je kisah nih, miahahaha

RastaMat said...

hehe..
Saje tampal kisah lame..
Takde idea nak tampal ape..
Ape pon, ketawa ramai2..
wakakakaka...

cikgadis said...

hahaha ku penah baca ni
baca berkali2 ttp lawak! miahaha

Chaon Cornerz said...

hahha.. lawak2.. patut la die diam je..

hellioz said...

olala
read this
but still, its kewl~
gyaahhahaha~