Feb 6, 2013

Pagi yang gelap kini sudah cerahnye pun adui ter berrr

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh..

Yang dihormati sidang hadirin sekalian..
Berdirinya saya di sini adalah untuk mendebatkan isu yang hangat diperkatakan seluruh warga negara sejak kebelakangan ini..

Kenapa harga kertas recycle hanya 20sen sekilogram sedangkan kalau beli testpad di kedai harganya mencecah dua hingga tiga Ringgit Malaysia?

Ok kita lupakan seketika perihal kertas itu..

Cerita dia sekarang ni , kenapa kau gunakan nama gunung dalam program kau sedangkan dalam tentatif takde langsung masa untuk memanjat?
Cuma yang ada menjelajah gua sekitar kaki gunung..
Tentatif yang lain macam haram, siap ada sesi muhasabah diri,persembahan kumpulan,sesi hari lahir bla bla bla silaturrahim bla bla bla....
Kali terakhir aku ikut program macam ni masa kem motivasi sempena PMR..
Apa salahnya kau namakan program kau XPDC Menjelajah Gua Di Sekitar Kaki Gunung sambil Bermuhasabah Diri dan Kempen Pilihanraya bersama JKKKK Kampung Laut..
Takdelah aku rasa tertipu dengan program kau yang konon-konon untuk belia..
Takpelah, aku halalkan duit yuran aku sebab aku lagi sayang masa tiga hari aku berbanding yuran tu..

Selamat Tinggal Donia

Sekian, wabilahitaufikwalhidayah..
Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh..



3 comments:

Anonymous said...

Jadah???
:?/'#'?"?°?°

Sekian. Alin

Izzah Malik said...

Sabar abamat. Okay ape pergi kem motivasi. Abamat kan macam budak esspiyemm

real kadijah. said...

eleh..nak gak gambar atas batu..pui!